Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »

Werken bij OEM - Kom jij ons team versterken?

Werken bij OEM

Bij OEM timmeren we hard aan de weg. We zijn regelmatig op zoek naar nieuwe, enthousiaste collega's om het team te versterken en het bedrijf naar the next level te laten groeien.

Help jij ons mee groeien?

Openstaande vacatures

Verkoop Binnendienst
Marketing Assistent


Verkoop Binnendienst

Wat ga je doen?
In de functie van Verkoop Binnendienst dan wel Accountmanager haal je nieuwe business uit bestaande klanten en daarnaast ben je bezig met het uitbouwen van (nieuwe) klantrelaties. De werkzaamheden bestaan uit: acquisitie, uitbrengen van offertes, ondersteuning van klanten en waar nodig de juiste opvolging verzorgen. In deze functie ben je de ambassadeur van het bedrijf en specialist van het product. Naast het aantrekken van nieuwe sales bestaat deze functie ook uit een coördinerende rol.

Je taken zijn verder:

  • Actief telefonisch benaderen van bestaande en nieuwe klanten en onderhouden van deze contacten;
  • De producten onder de aandacht brengen bij bestaande relaties;
  • Onderhouden van zeer goede klantrelaties;
  • Adviseren van bestaande klanten over de producten en oplossingen;
  • Op peil houden van kennis van de producten en diensten;

Wat vragen wij?

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent een echte salestijger;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Resultaatgerichtheid, gedreven en je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je hebt een flinke dosis enthousiasme, zelfstandigheid en pro activiteit.

Je toekomstige werkgever
OEM Office Elearning Menu is Microsoft Partner en biedt meer dan 1000 trainingen en cursussen aan. Dit gaat zowel om online als offline trainingen en van applicatietrainingen tot professionele ICT trainingen. We zijn actief in Nederland, België en Duitsland en gevestigd in Almere. Je komt te werken in een klein, maar enthousiast en groeiend team.

Wat krijg je?

  • Fulltime dienstverband;
  • Afhankelijk van ervaring een salaris tussen de € 2000,- en € 2500,-;
  • Waanzinnige bonusregeling zonder plafond;
  • Een zelfstandige functie en een uitdagende baan;
  • Kans om je verder te ontwikkelen binnen de organisatie;
  • Interne trainingen ook mogelijk;
  • 8% vakantiegeld + 25 vakantiedagen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Laptop & smartphone, waarbij je 5 dagen op kantoor werkt, en in overleg (deels) vanuit huis;
  • Fijne werksfeer in een gezellig, professioneel en dynamisch bedrijf.

Heb je interesse in deze functie?
Stuur dan een e-mail met je CV en motivatie t.a.v. Graham Hulsebos naar [email protected].


 

Marketing Assistent

Wat ga je doen?
In de functie van Marketing Assistent help je mee om marketing campagnes op te zetten, uit te bouwen en te onderhouden. In deze functie werk je 1-op-1 samen met Hoofd marketing en wordt er gezamenlijk continu naar doelen gewerkt. De werkzaamheden bestaan uit; social media onderhoud, zoekmachine optimalisatie, e-mail marketing en alles wat verder mogelijk is op het gebied van marketing.

Je taken zijn verder:

  • Social media onderhouden;
  • Online en offline campagnes (mee) bedenken en onderhouden;
  • Onderhoud van de webshop;
  • Zoekmachine optimalisatie;
  • Affiliate campagne onderhouden;
  • Operationele taken;

Wat vragen wij?

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Liefde voor Marketing;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Vloeiend in Nederlandse en Engelse taal;
  • Beheersing van Duitse taal (pré);
  • Resultaatgerichtheid, gedreven en je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je hebt een flinke dosis enthousiasme, zelfstandigheid en pro activiteit;
  • Photoshop / Canva vaardigheden (pré).

Je toekomstige werkgever
OEM Office Elearning Menu is Microsoft Partner en biedt meer dan 1000 trainingen en cursussen aan. Dit gaat zowel om online als offline trainingen en van applicatietrainingen tot professionele ICT trainingen. We zijn actief in Nederland, België en Duitsland en gevestigd in Almere. Je komt te werken in een klein, maar enthousiast en groeiend team.

Wat krijg je?

  • Fulltime of Parttime dienstverband;
  • Salaris afhankelijk van ervaring en dienstverband;
  • Uitdagende functie met deels zelfstandig en deels in teamverband;
  • Kans om je verder te ontwikkelen binnen de organisatie;
  • 8% vakantiegeld + 25 vakantiedagen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Laptop, waarbij je maximaal 2 dagen op kantoor werkt, de overige dagen werk je thuis;
  • Fijne werksfeer in een gezellig, professioneel en dynamisch bedrijf.

Heb je interesse in deze functie?
Stuur dan een e-mail met je CV en motivatie t.a.v. Alaric Vonk naar [email protected].