Hulp Contact Service Openingstijden FAQ
Contact met OEM Klantenservice
Wij doen ons uiterste best voor u als OEM-klant. Daar hoort bij dat wij voor u klaar staan wanneer nodig. Mocht u vragen hebben neem dan contact met ons op en we helpen u graag verder.
Makkelijk in 3 stappen een offerte aanvragen?
Via deze link kunt u makkelijk in 3 stappen een offerte aanvragen. U ontvangt binnen 1 werkdag uw offerte per e-mail. Mogelijk zullen wij u nog eerst contacteren om eventuele additionele vragen beantwoord te krijgen.
Velden met een * zijn verplicht
Veelgestelde vragen
E-Learning
Hoe contacteer ik support?
E-Learning Support
Onze E-Learning support is via onderstaande manieren bereikbaar:
Per e-mail
U kunt uw e-mail sturen naar [email protected].
Wij streven ernaar om binnen 1 werkdag te reageren.
Om u sneller en efficiënter te helpen, vragen wij onderstaande in uw e-mail te vermelden:
- Uw naam
- De naam van de E-Learning cursus die u volgt
- Een duidelijke omschrijving van het probleem. Vermeld indien mogelijk ook bij welke opdracht u het probleem krijgt.
- Graag ontvangen wij, indien mogelijk, een screenshot van de foutmelding.
Per telefoon
Wij zijn voor telefonische support bereikbaar op maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur.
U kunt ons telefonisch bereiken op 036 760 1019. Kies voor optie 1 (Nederlands) en vervolgens voor optie 2 (support).
Ondersteuning op afstand krijgen
- Selecteer de Startknop Windows logo Start button, typ Quick Assist in het zoekvak en selecteer de app in de resultaten). Voer in het vak Code van de assistent de zescijferige code in die u hebt gekregen en selecteer Scherm delen. Wacht op uw helper en selecteer Toestaan in het venster dat wordt weergegeven.
Heb ik voor Microsoft Office E-Learning een Office versie nodig op mijn pc?
Nee, u heeft geen Microsoft Office versie nodig op uw pc. Wij leveren voor de meeste Microsoft Office cursussen deze Office versie in een Cloud (virtuele) omgeving.
Kan ik de vragen en opdrachten meerdere keren uitvoeren?
Dat is zeker mogelijk. De cursus is altijd 365 dagen actief en u kunt in deze periode de vragen en opdrachten zo vaak uitvoeren als u wenst. Dit heeft verder geen invloed op uw certificaat van deelname.
Hoe ontvang ik weer mijn inloggegevens?
Ga naar een van de volgende leerportalen en klik op 'wachtwoord vergeten' of op 'forgotten password'.
https://www.oem-portal.com/login/forgot_password.php
of op https://oem.plusport.com/scripts/login.aspx
of op http://oem.mscertkit.com/studentlogin.aspx
of op https://oemtypen.nl/.
Wanneer ontvang ik mijn inloggegevens?
U ontvangt uw inloggegevens binnen 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen. Controleer daarom altijd eerst of u de inloggegevens al in uw Spambox heeft ontvangen en vervolgens wanneer de betaling gedaan is.
Ik heb mijn inloggegevens nooit ontvangen. Wat nu?
U ontvangt uw inloggegevens binnen 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen. Controleer daarom altijd eerst of u de inloggegevens al in uw Spambox hebt ontvangen en vervolgens wanneer de betaling gedaan is.
Ik heb een wachtwoord aangevraagd, maar krijg geen e-mail. Wat nu?
- Vaak komen nieuwe wachtwoord aanvragen in een spambox. Graag verzoeken wij u deze te controleren.
- Er zit af en toe een vertraging in het versturen van de e-mail. Graag verzoeken wij u even geduld te hebben.
Ik kan niet meer inloggen. Wat nu?
Wanneer u niet kunt inloggen kan dat verschillende redenen hebben. De voornaamste redenen die wij meemaken zijn onderstaande problemen:
- Controleer of u verbinding heeft met het internet.
- Controleer of de betaling wel is voldaan.
- Controleer of uw termijn van 365 dagen al verlopen is. Is uw inschrijving verlopen, dan kunt u een verlenging bestellen. Klik hier voor de optie verlengen.
- Controleer of u de juiste inloggegevens gebruikt. Bekijk goed uw e-mailadres / gebruikersnaam en wachtwoord.
Lukt het niet, dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen.
- Zie u een slotje? Dan zijn onze technici bezig met een update. Binnen 24 uur kunt u weer inloggen. Bedankt voor uw begrip, wij werken continu aan de veiligheid de verbindingen.
Ik zie een slotje in mijn scherm en kan er niet in, wat nu?
Dit kan meerdere betekenissen hebben.
- Uw periode van de cursus is verlopen. Wilt u deze verlengen? Klik hier voor de optie verlengen.
- Het kan zijn dat er op de server beveiligingsupdates worden uitgevoerd. Deze zijn nodig om te voldoen aan alle eisen. Wij vragen u vriendelijk geduld te hebben. Doorgaans is het binnen 24 uur volledig opgelost. Onze technici zijn ermee bezig.
Leerportalen
Waar kan ik inloggen?
Gebruik de volgende link om naar de E-Learning leerportalen te gaan.
Nulmeting
Waar kan ik online een Microsoft Office Nulmeting doen?
Incompany
Wat is een Incompany cursus?
Bij een Incompany cursus, komt onze gecertificeerde docent op uw of een externe locatie trainen.
Is een Incompany cursus of training altijd maatwerk?
Onze gecertificeerde docenten bieden bij een Incompany training maatwerk aan. Het cursusmateriaal is veelal leidend, maar echte praktijksituaties kunnen wij inplannen. Wij bieden vooraf de mogelijkheid aan om kosteloos een online nulmeting en een telefoongesprek met onze Microsoft gecertificeerde trainer (MCT) die tevens Microsoft Office Specialist (MOS) Master is om het niveau te bepalen, met deskundig advies. Zodoende bent u ervan verzekerd dat aan al uw wensen wordt voldaan met de hoogste kwaliteit.
Kan ik voor de training contact hebben met docent?
Jazeker, wij bieden deze unieke service aan. Wilt u direct meer weten over de Incompany training die u voor ogen heeft? Bel direct met 036-760 1019 of stuur een e-mail naar [email protected].
Wij hebben interesse in een Incompany cursus, maar hebben geen ruimte beschikbaar. Wat is er mogelijk?
Al onze cursussen zijn ook beschikbaar als Dedicated trainingen. Bij een Dedicated training geniet u van alle voordelen van maatwerk, maar dan op een locatie die wij faciliteren. Wij organiseren regelmatig Dedicated trainingen voor onze klanten. Wilt u meer weten over een Dedicated training? Bel dan direct met 036-760 1019 of stuur een e-mail naar [email protected].
Cursusboeken
In mijn boek wordt verwezen naar oefenbestanden. Waar kan ik deze downloaden?
Oefenbestanden
De oefenbestanden waarnaar in uw cursusboek wordt verwezen, kunt u hieronder downloaden.
MOS Examen
Zijn de MOS Examens in het Nederlands of Engels?
Vrijwel alle MOS examens zijn Nederlandstalig maar kunnen Engelstalig afgenomen worden. Voor specifieke informatie over een MOS examens neem dan even contact met ons op.
Kan ik los een MOS examen bestellen?
Ja. Na aankoop zal er een afspraak gemaakt worden om het MOS examen virtueel op afstand af te nemen.
MOS duurt 50 minuten.
De applicatie dient wel op uw pc geïnstalleerd te staan waar u examen voor wilt afleggen.
Ik heb nog geen voucher maar wil graag een MOS Examen inplannen, hoe gaat dit in zijn werk?
Op onze website kun je alle MOS Examens vinden die wij afnemen. Wij streven er naar om elke 30e van de maand tijdstippen aan te bieden om losse MOS Examens af te nemen. Wij streven er met de planning naar, om ook cursisten met een grotere afstand tot ons trainingscentrum te bedienen. Bekijk meteen de MOS Examens. Tot snel in ons trainingscentrum.
Cursus afronden
Mijn cursus heb ik niet af kunnen ronden, wat nu?
Wij bieden de mogelijkheid aan om uw E-learningcursus te verlengen tegen zeer gunstige tarieven. Klik hier voor de opties om te verlengen.
Certificaat van deelname
Hoe kan ik mijn certificaat van deelname aanvragen?
Bent u helemaal klaar met uw cursus en heeft u meer dan 70% van de praktijkopdrachten goed afgerond? Klik dan hier.
Wij zullen u de certificaat van deelname binnen 5 werkdagen per e-mail doen toekomen.
Over cursussen algemeen
Ontvang ik een diploma/certificaat?
Na afloop van de training ontvang je een certificaat van deelname. Voor een groot aantal trainingen kan je ook een examen afleggen. Hiervoor kan je ook los van de training hiervoor inschrijven op de site. De examenprijzen zijn niet standaard bij de training inbegrepen, tenzij het in de kostenspecificatie vermeld wordt.
Zijn de examens Nederlands- of Engelstalig?
Vrijwel alle examens zijn Nederlandstalig of Engelstalig. Voor specifieke informatie over een examen kan je contact opnemen met onze adviseurs.
Mijn vraag staat er niet tussen?
Hoe meld ik een algemene support vraag?
Indien uw vraag en antwoord er niet bij staat verzoeken wij u om een ticket aan te maken. https://www.officeelearningmenu.nl/nl/account/login/
Wij streven er naar om binnen 24 uur uw Ticket te beantwoorden.
Hoe meld ik een E-learning support vraag?
Wij kunnen geen supportvraag in behandeling nemen zonder de volgende informatie:
Naam van de cursist
Naam van de cursus/training
Logingegevens (e-mailadres waarmee de cursist is aangemeld)
*Indien uw vraag en antwoord er niet bij staat verzoeken wij u om een ticket aan te maken. https://www.officeelearningmenu.nl/nl/account/login/
Wij streven er naar om binnen 24 uur uw Ticket te beantwoorden.
*Let op. Bij een foutmelding gaan wij ervan uit dat de gebruiker een fout maakt. Het systeem is erop geënt de juiste stappen te volgen. Wanneer de Elearning niet goed wordt ingegeven door de gebruiker, zal deze foutmeldingen ervaren. Het is van belang dat er nogmaals wordt gekeken naar de manier van een onderdeel afronden.
Hoe meld ik een Incompany support vraag?
Indien uw vraag en antwoord er niet bij staat verzoeken wij u om een ticket aan te maken. https://www.officeelearningmenu.nl/nl/account/login/
Wij streven er naar om binnen 24 uur uw Ticket te beantwoorden.
Help mijn vraag wordt niet beantwoord, wat nu?
Wij kunnen geen supportvraag voor Elearning in behandeling nemen zonder de volgende informatie:
Naam van de cursist
Naam van de cursus/training
Logingegevens (e-mailadres waarmee de cursist is aangemeld)
*Let op. Bij een foutmelding gaan wij ervan uit dat de gebruiker een fout maakt. Het systeem is erop geënt de juiste stappen te volgen. Wanneer de Elearning niet goed wordt ingegeven door de gebruiker, zal deze foutmeldingen ervaren. Het is van belang dat er nogmaals wordt gekeken naar de manier van een onderdeel afronden.
Wat is de reponstijd op een supportvraag?
Wij streven er naar om binnen 24 uur uw supportvraag inhoudelijk te behandelen. Wij vragen u wel rekening te houden met de verplichte gegevens. Zonder de juiste gegevens kunnen wij het namelijk niet voor u uitzoeken.