Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »

Hulp Contact Service Openingstijden FAQ

Contact met OEM Klantenservice

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

OEM Office ELearning Menu
Tel. +31367601019
(op werkdagen van 09:00 tot 17:00)
E-mail: [email protected]
De handelsnaam van ons bedrijf is: OEM Office ELearning Menu
Onze domeinnaam is www.officeelearningmenu.nl

Ons vestigingsadres:
Koetsierbaan 123
1315 SK Almere

KvK nummer: 52818837
Btw-nummer: NL001592903B61

Makkelijk in 3 stappen een offerte aanvragen?

Via deze link (gaat open in een nieuw venster) kunt in makkelijk in 3 stappen een offerte aanvragen. U ontvangt binnen in werkdag uw offerte per e-mail.
Mogelijk zullen wij u nog eerst contacteren om eventuele additionele vragen beantwoord te krijgen.

Heb je een vraag over de mogelijkheden voor maatwerk/ groepstrainingen? Kijk dan hier of stuur een e-mail naar [email protected].

Kijk hier als een vraag over virtueel trainen (virtual classroom).
Kijk hier als een vraag over E-Learning trainingen.

Heb je een vraag over een van onze individuele trainingen en opleidingen of heb je behoefte aan een persoonlijk adviesgesprek? Vul dan het onderstaande contactformulier in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Velden met een * zijn verplicht


* Verplichte velden
Verstuur
OEM Office Elearning Menu

De opleider voor al je ICT trainingen (en meer) 1000+ ICT trainingen van meer dan 200 leveranciers en alle lesmethoden

Adres
  • World Trade Center Almere
    P.J. Oudweg 4
    1314 CH Almere
Contact
Zakelijk
  • btw NL001592903B61
  • COC 52818837
  • IBAN NL57INGB0006070903

Veelgestelde vragen

E-Learning

E-Learning Support

Onze E-Learning support is via onderstaande manieren bereikbaar:

Per e-mail

U kunt uw e-mail sturen naar [email protected]
Wij streven ernaar om binnen 1 werkdag te reageren. 
Om u sneller en efficiënter te helpen, vragen wij onderstaande in uw e-mail te vermelden:

  1. Uw naam
  2. De naam van de E-Learning cursus die u volgt
  3. Een duidelijke omschrijving van het probleem. Vermeld indien mogelijk ook bij welke opdracht u het probleem krijgt.
  4. Graag ontvangen wij, indien mogelijk, een screenshot van de foutmelding.

Per telefoon

Wij zijn voor elefonische support bereikbaar op maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 13.00 uur. 

U kunt ons telefonisch bereiken op 036 760 1019. Kies voor optie 1 (Nederlands) en vervolgens voor optie 2 (support).

 

Ondersteuning op afstand krijgen

  • Selecteer de Startknop Windows logo Start button, typ Quick Assist in het zoekvak en selecteer de app in de resultaten). Voer in het vak Code van de assistent de zescijferige code in die u hebt gekregen en selecteer Scherm delen. Wacht op uw helper en selecteer Toestaan in het venster dat wordt weergegeven.

Nee, u heeft geen Microsoft Office versie nodig op uw pc. Wij leveren voor de meeste Microsoft Office cursussen deze Office versie in een Cloud (virtuele) omgeving.

Dat is zeker mogelijk. De cursus is altijd 365 dagen actief en u kunt in deze periode de vragen en opdrachten zo vaak uitvoeren als u wenst. Dit heeft verder geen invloed op uw certificaat van deelname.

Ga naar een van de volgende leerportalen en klik op 'wachtwoord vergeten' of op 'forgotten password'.

https://www.oem-portal.com/login/forgot_password.php

of op https://oem.plusport.com/scripts/login.aspx

of op http://oem.mscertkit.com/studentlogin.aspx

of op https://nieuw.oemtypen.nl/.

Je ontvangt jouw inloggegevens binnen 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen. Controleer daarom altijd eerst of je de inloggegevens al in je Spambox hebt ontvangen en vervolgens wanneer de betaling gedaan is.

Je ontvangt jouw inloggegevens binnen 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen. Controleer daarom altijd eerst of je de inloggegevens al in je Spambox hebt ontvangen en vervolgens wanneer de betaling gedaan is.

- Vaak komen nieuwe wachtwoord aanvragen in een spambox. Graag verzoeken wij je deze te controleren.
- Er zit af en toe een vertraging in het versturen van de e-mail. Graag verzoeken wij je even geduld te hebben.

Wanneer je niet kan inloggen kan dat verschillende redenen hebben. De voornaamste redenen die wij meemaken zijn onderstaande problemen:

- Controleer of je verbinding heeft met het internet.
- Controleer of de betaling wel is voldaan.
- Controleer of je termijn van 365 dagen al verlopen is. Is je inschrijving verlopen, dan kan je een verlenging bestellen. Klik hier voor de optie verlengen.
- Controleer of je de juiste inloggegevens gebruikt. Bekijk goed jouw e-mailadres/ gebruikersnaam en wachtwoord.

Lukt het niet dan kan je een nieuw wachtwoord aanvragen.
- Zie je een slotje? Dan zijn onze technici bezig met een update. Binnen 24 uur kan je weer inloggen. Bedankt voor uw begrip, wij werken continu aan de veiligheid de verbindingen.

Alle servers zijn onderhevig aan periodiek onderhoud en updates. Dit is enorm belangrijk. Hierdoor komt het af en toe dat je precies op dat moment probeert in te loggen.

De servers worden altijd weer bereikbaar. Onze ICT afdeling heeft dit altijd in de gaten.

Wat kun je het beste doen in het geval dat de Server niet bereikbaar is? Probeer een aantal uur later weer in te loggen. In het geval wel serveronderhoud draait de server altijd weer binnen 24 uur.

Dit kan meerdere betekenissen hebben. 

  1. Uw periode van de cursus is verlopen. Wilt u deze verlengen? Klik hier voor de optie verlengen.
  2. Het kan zijn dat er op de server beveiligingsupdates worden uitgevoerd. Deze zijn nodig om te voldoen aan alle eisen. Wij vragen je vriendelijk geduld te hebben. Doorgaans is het binnen 24 uur volledig opgelost. Onze technici zijn ermee bezig.

Leerportalen

Gebruik de volgende link om naar de E-Learning leerportalen te gaan.

Nulmeting

Klik op de volgende link voor alle Microsoft Office Nulmetingen.

 

 

Incompany

Bij een Incompany cursus, komt onze gecertificeerde docent op jouw of een externe locatie trainen.

Onze gecertificeerde docenten bieden bij een Incompany training maatwerk aan. Het cursusmateriaal is veelal leidend, maar echte praktijksituaties kunnen wij inplannen. Wij bieden vooraf de mogelijkheid aan om kosteloos een online nulmeting en een telefoongesprek met onze Microsoft gecertificeerde trainer (MCT) die tevens Microsoft Office Specialist (MOS) Master is om het niveau te bepalen, met deskundig advies. Zodoende ben je ervan verzekerd dat aan al jouw wensen wordt voldaan met de hoogste kwaliteit.

Jazeker, wij bieden deze unieke service aan. Wil je direct meer weten over de Incompany training die je voor ogen hebt? Bel direct met 036-760 1019 of stuur een e-mail naar [email protected]

Al onze cursussen zijn ook beschikbaar als Dedicated trainingen. Bij een Dedicated training geniet je van alle voordelen van maatwerk, maar dan op een locatie die wij faciliteren. Wij organiseren regelmatig Dedicated trainingen voor onze klanten. Wil je meer weten over een Dedicated training? Bel dan direct met 036-760 1019 of stuur een e-mail naar [email protected].

Cursusboeken

Oefenbestanden

De oefenbestanden waarnaar in jouw cursusboek wordt verwezen, kan je hieronder downloaden.

Voor Excel 2016
Voor Excel 2013

MOS Examen

Vrijwel alle MOS examens zijn Nederlandstalig maar kunnen Engelstalig afgenomen worden. Voor specifieke informatie over een MOS examens neem contact op.

Ja. Na aankoop zal er een afspraak gemaakt worden om het MOS examen virtueel op afstand af te nemen.

MOS duurt 50 minuten.

De applicatie dient wel op uw pc geïnstalleerd te staan waar u examen voor wilt afleggen.

Op onze website kun je alle MOS Examens vinden die wij afnemen. Wij streven er naar om elke 30e van de maand tijdstippen aan te bieden om losse MOS Examens af te nemen. Wij streven er met de planning naar, om ook cursisten met een grotere afstand tot ons trainingscentrum te bedienen. Zoek in onze zoekbalk bovenaan de website naar "MOS Examen" en alle optie komen naar voren. Tot snel in ons trainingscentrum.

Cursus afronden

Wij bieden de mogelijkheid aan om jouw E-learningcursus te verlengen tegen zeer gunstige tarieven. Klik hier voor de opties om te verlengen.

Certificaat van deelname

Bent u helemaal klaar met uw cursus en heeft u meer dan 70% van de praktijkopdrachten goed afgerond Klik dan hier

Wij zullen u de certificaat van deelname binnen 5 werkdagen per e-mail doen toekomen.

Over cursussen algemeen

Na afloop van de training ontvang je een certificaat van deelname. Voor een groot aantal trainingen kan je ook een examen afleggen. Hiervoor kan je ook los van de training hiervoor inschrijven op de site. De examenprijzen zijn niet standaard bij de training inbegrepen, tenzij het in de kostenspecificatie vermeld wordt.

Vrijwel alle examens zijn Nederlandstalig of Engelstalig. Voor specifieke informatie over een examen kan je contact opnemen met onze adviseurs.

Mijn vraag staat er niet tussen?

Indien uw vraag en antwoord er niet bij staat verzoeken wij u om een ticket aan te maken. https://www.officeelearningmenu.nl/nl/account/login/ 

Wij streven er naar om binnen 24 uur uw Ticket te beantwoorden.

Wij kunnen geen supportvraag in behandeling nemen zonder de volgende informatie:

Naam van de cursist
Naam van de cursus/training
Logingegevens (e-mailadres waarmee de cursist is aangemeld)

*Indien uw vraag en antwoord er niet bij staat verzoeken wij u om een ticket aan te maken. https://www.officeelearningmenu.nl/nl/account/login/ 

Wij streven er naar om binnen 24 uur uw Ticket te beantwoorden.

*Let op. Bij een foutmelding gaan wij ervan uit dat de gebruiker een fout maakt. Het systeem is erop geënt de juiste stappen te volgen. Wanneer de Elearning niet goed wordt ingegeven door de gebruiker, zal deze foutmeldingen ervaren. Het is van belang dat er nogmaals wordt gekeken naar de manier van een onderdeel afronden.

Indien uw vraag en antwoord er niet bij staat verzoeken wij u om een ticket aan te maken. https://www.officeelearningmenu.nl/nl/account/login/ 

Wij streven er naar om binnen 24 uur uw Ticket te beantwoorden.

Wij kunnen geen supportvraag voor Elearning in behandeling nemen zonder de volgende informatie:

Naam van de cursist
Naam van de cursus/training
Logingegevens (e-mailadres waarmee de cursist is aangemeld)

*Let op. Bij een foutmelding gaan wij ervan uit dat de gebruiker een fout maakt. Het systeem is erop geënt de juiste stappen te volgen. Wanneer de Elearning niet goed wordt ingegeven door de gebruiker, zal deze foutmeldingen ervaren. Het is van belang dat er nogmaals wordt gekeken naar de manier van een onderdeel afronden.

Wij streven er naar om binnen 24 uur jouw supportvraag inhoudelijk te behandelen. Wij vragen je wel rekening te houden met de verplichte gegevens. Zonder de juiste gegevens kunnen wij het namelijk niet voor je uitzoeken.