Menu
EUR
Nu 10% korting op alle Microsoft-certificeringen! Bekijk aanbod
Unity Examen Unity Certified User VR Developer
€169,40 €140,00
In winkelwagen
Unity Examen Unity Certified User VR Developer
Unity
(0)
Unity Examen Unity Certified User VR Developer
Unity Examen Unity Certified User VR Developer
Unity Examen Unity Certified User VR Developer
Unity Examen Unity Certified User VR Developer

Unity Examen Unity Certified User VR Developer

€169,40 €140,00 Incl. btw Excl. btw
Op voorraad

Beheerst u Unity Certified User VR Developer ? Bestel online en maak een afspraak voor het Examen Unity Certified User VR Developer Lees meer.

Maak een keuze
Examen Unity Certified User VR Developer
150749247
Op voorraad
Examendatum & tijd op afspraak
150749247
€169,40 €140,00
  • Officieel Certiport Examencentrum
    Online of fysiek in Almere
  • Direct starten met bekroonde e-learning
    Inclusief proefexamens & 24/7 toegang
  • ISO 9001 & 27001 gecertificeerd
    1000+ bedrijven gingen u voor
  • Persoonlijk advies & maatwerk
    Gratis intake & nulmeting bij training

Productomschrijving

Examen Unity Certified User VR Developer

Het Unity Certified User VR Developer-certificeringsexamen test het vermogen van de kandidaat om VR-ervaringen en -programma's te maken met Unity-software. De examendoelen zijn afgestemd op de huidige industriestandaarden die zijn opgesteld door professionals en opleiders.

Beschrijving publiek

Kandidaten voor deze certificering hebben een basiskennis van de procedures die worden gebruikt om VR-ervaringen en -programma's te ontwikkelen binnen Unity-software. Succesvolle kandidaten kunnen Unity-programma's ontwerpen, maken en problemen oplossen met VR als medium. Ze moeten kennis kunnen aantonen van het schrijven, toepassen en oplossen van problemen met basis C# scripts. Kandidaten moeten in staat zijn om de juiste belichting en het juiste geluid voor een scène in te stellen, die scène te optimaliseren zodat hij soepel loopt, goede praktijken te identificeren om gezondheidsproblemen bij spelers te voorkomen en problemen op te lossen. om gezondheidsproblemen bij spelers te voorkomen en te voldoen aan veiligheidsnormen. Ze moeten de voorbereidende fases van het creëren van een VR ervaring begrijpen en de tools die gebruikt worden om de creatie van een VR project te plannen. Kandidaten moeten minstens 150 uur instructie en/of praktische ervaring hebben met het maken van VR-projecten in Unity.

To be successful on the test, the candidate is also expected to have the following prerequisite knowledge and skills:

  • 8th grade reading skills
  • Algebra I
  • An understanding of how to use desktop computer software and hardware
  • Digital literacy skills, including the ability to research, create content, and solve problems using technology
  • Computational thinking skills, including the ability to decompose a problem into smaller parts and solve problems through automation

Although not required, the following skills will help a candidate learn about
Unity VR Development more easily:

  • Familiarity with C# programming language
  • Familiarity with VR software and hardware, including tethered and standalone VR headsets

1. Basic Unity Concepts for VR Development

1.1. Define essential VR concepts, including but not limited to stereoscopic vision, how VR differs   from other forms of XR, tracking methods, and VR input methods
1.2. Demonstrate how to use Package Manager to manage packages, including but not limited to the XR Interaction Toolkit
1.3. Demonstrate how to import or modify assets, including Prefabs
1.4. Given a scenario, identify how to use the Transform component to position, rotate, and scale an object in the scene
1.5. Identify the correct primary interface window to complete a given task while using the default workspace
   1.6. Manage components in the Inspector Window

2. Building a Scene for VR

   2.1. Given a scenario, identify common preplanning techniques, including design documents, flow charts, animatics, character model sheets, prototyping, greyboxing, storyboarding, concept art, and proportional level scaling
   2.2. Identify correct methods to implement environment design with 3D objects using finalized assets
   2.3. Identify various types of light and when to use Baked vs Realtime lighting

3. UX Implementation for VR

   3.1. Identify the steps to create a basic UI using World Space for a VR scene, including the use of Canvas, Button, Image, Text, and the Event System
   3.2. Given a scenario, determine the components needed for a user to physically manipulate objects, including but not limited to Colliders, the XR Grab Interactable, and Rigidbodies
   3.3. Identify types of player locomotion, including degrees of freedom, moving an avatar, 3-axis motion, 6-axis rotation, and rotating along an axis
   3.4. Given a scenario, identify optimal VR interactions regarding health and safety
   3.5. Differentiate between attributes of audio sources, including but not limited to 2D and spatial audio

4. Scripting with Unity

   4.1. Given a scenario, select the appropriate basic C# code to achieve a goal that requires knowledge of properties, variables, methods, basic data types, or binary operators
   4.2. Given a scenario, select the appropriate Unity structure to achieve a goal that requires knowledge of data structures, such as Vector3, GameObject, Collider, Rigidbody, or AudioSource
   4.3. Given a scenario, identify how to handle a collision or trigger Enter, Stay, or Exit event

5. Troubleshooting and Playtesting

   5.1. Given a problem discovered in playtesting, identify areas to troubleshoot, including Static  objects, missing Colliders, missing Rigidbodies, incorrect settings, Is Trigger, Is Kinematic, or Use    Gravity
   5.2. Identify types of logs in the Console
   5.3. Identify errors output to the Console and the steps to fix them, including null references, missing end of line markers, or syntax errors
   5.4. Identify correct optimization methods when working on a VR scene, including but not limited to camera occlusion culling, removing unused objects, or level of detail (LOD)

Specificaties

Artikelnummer
150749247
SKU
150749247
Duur
50 minuten
Locatie
Online of op locatie
Voorbereiding
Gmetrix proefexamen
Taal
Engels

Beoordelingen

0/5
0 sterren op basis van 0 beoordelingen
0 beoordelingen
Vragen over deze training?
Of wilt u hulp bij het bestellen? Neem gerust contact op via [email protected] of bel ons op +31 36 760 1019. Wij helpen u graag!
Vragen over deze training?
Of wilt u hulp bij het bestellen? Neem gerust contact op via [email protected] of bel ons op +31 36 760 1019. Wij helpen u graag!

Recent bekeken

Unity Examen Unity Certified User VR Developer
Unity
Examen Unity Certified User VR Developer
Beheerst u Unity Certified User VR Developer ? Bestel online en maak een afspraa...
€169,40 €140,00
 

Specificaties

Artikelnummer
150749247
SKU
150749247
Duur
50 minuten
Locatie
Online of op locatie
Voorbereiding
Gmetrix proefexamen
Taal
Engels
0/5
0 sterren op basis van 0 beoordelingen
0 beoordelingen
Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal excl. btw
€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Beoordeel Unity Examen Unity Certified User VR Developer

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij gebruiken functionele en analytische cookies om onze website goed te laten werken en het gebruik ervan te meten met Google Analytics. Er worden geen persoonsgegevens gedeeld voor advertentiedoeleinden. Door op "Accepteren" te klikken, geeft u toestemming voor het plaatsen van deze cookies. Cookies beheren