

Digitale marketing is het onderdeel van marketing dat gebruik maakt van op internet en online gebaseerde digitale technologieën zoals desktopcomputers, mobiele telefoons en andere digitale media en platforms om producten en diensten te promoten. De ontwikkeling ervan in de jaren negentig en 2000 veranderde de manier waarop merken en bedrijven technologie gebruiken voor marketing. Naarmate digitale platforms steeds meer werden opgenomen in marketingplannen en het dagelijks leven, en naarmate mensen steeds meer digitale apparaten gebruiken in plaats van fysieke winkels te bezoeken, zijn digitale marketingcampagnes de overhand gekregen, waarbij gebruik wordt gemaakt van combinaties van zoekmachineoptimalisatie (SEO), zoekmachinemarketing (SEM), contentmarketing, influencermarketing, contentautomatisering, campagnemarketing, datagedreven marketing, e-commerce marketing, social media marketing, social media optimalisatie, e-mail direct marketing, display advertising, e–books en optische schijven en games zijn uitgegroeid tot alledaags. Digitale marketing strekt zich uit tot niet-internetkanalen die digitale media bieden, zoals televisie, mobiele telefoons (sms en mms), terugbellen en mobiele beltonen in de wacht. De uitbreiding naar niet-internetkanalen onderscheidt digitale marketing van online marketing.
Source: Wikipedia
Translated from Dutch with Google Translate
OEM Office Elearning Menu has been nominated by Springest as Educator of the Year 2022. Will you help us win?
Read Nominated for Educator of the Year 2022As of Jan 5th 2022, OEM Office Elearning Menu has passed the WebwinkelKeur inspection. This means that OEM Office Elearning Menu complies with all major European and Dutch regulations regarding distance selling.
Read Certification for Office Elearning Menu
Beginning Python developer to Pythonista.
A CAREER MAPPED LEARNING JOURNEY