Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »

Examen Meta Certified Digital Marketing Associate

Examen Meta Certified Digital Marketing Associate

145,00 175,45 Incl. btw

Beheerst u Meta Certification ? Bestel online en maak een afspraak voor het Examen Meta Certified Digital Marketing Associate

Lees meer
Beschikbaarheid:
Op voorraad
Levertijd:
Examendatum & tijd op afspraak
  • Award Winning E-learning
  • De laagste prijs garantie
  • Persoonlijke service van ons deskundige team
  • Betaal veilig online of op factuur
  • Bestel en start binnen 24 uur

Examen Meta Certified Digital Marketing Associate

Start een carrière in marketing met een certificering van Meta!

Meta bouwt technologieën die mensen helpen met elkaar in contact te komen, communities te vinden en bedrijven te laten groeien. Toen Facebook in 2004 werd gelanceerd, veranderde het de manier waarop mensen met elkaar in contact kwamen. Apps als Messenger, Instagram en WhatsApp hebben miljarden mensen over de hele wereld meer mogelijkheden gegeven. Nu verlegt Meta de grenzen van 2D-schermen naar meeslepende ervaringen zoals augmented en virtual reality om de volgende evolutie in sociale technologie te helpen bouwen.

In samenwerking met Meta is Certiport, een Pearson VUE bedrijf, er trots op om je de Meta Certified Digital Marketing Associate certificering aan te bieden. De Meta Certified Digital Marketing Associate is een geweldige aanvulling op de zakelijke certificeringsportfolio van Certiport en onze eerste die zich richt op het helpen van cursisten bij het lanceren van hun marketingcarrière.

Cursisten die de Meta Certified Digital Marketing Associate certificering behalen, begrijpen de waarde die adverteren op Meta technologieën kan opleveren voor bedrijven, klein en groot, door hen te helpen nieuwe en bestaande klanten te bereiken. Of een cursist nu een marketingcarrière wil starten of zich wil bijscholen en hun expertise wil uitbreiden, de Meta Digital Marketing Associate certificering is een geweldige plek om professionele doelen te bereiken en hun vaardigheden te valideren.

  • De waarde van een Meta-certificering:
  • Bereik zakelijke doelen op Facebook, Messenger, Instagram en WhatsApp
  • Efficiënte campagnes uitvoeren op Meta-technologieën
  • Hogere kwaliteit en innovatiever werk produceren Expertise aantonen in het maken, beheren en meten van advertenties op Meta-technologieën en in de branche
  • Maximaliseer carrièregroei

Learners that earn the Meta Certified Digital Marketing Associate are expected to have the required knowledge and work-ready skills necessary to launch a career in social media marketing, through at least 150 hours of instruction.

Meta Certified Digital Marketing Associate The successful candidate has the foundational knowledge and skills necessary to implement and manage digital marketing strategies, including establishing a digital presence, the fundamentals of advertising, managing different types of digital advertisements, and reporting to measure and improve marketing outcomes. This test will be an entry point into the
Meta certification program, with additional opportunity to pursue further professional certifications from Meta.
This is a certification for entry-level marketing professionals, advertising and marketing students, interns, etc. The exam targets secondary and immediate post-secondary students, including early-career professionals. The successful candidate is qualified to create and manage digital marketing campaigns across the Meta platforms, with at least 150 hours of instruction and hands-on experience.

1. The value of Meta technologies

1.1 Identify Meta technologies.
1.2 Communicate the value proposition of Meta technologies for businesses.

2. Establish a business presence

2.1 Identify the steps to establish a business presence on Facebook, Instagram and WhatsApp and the tools needed to engage with audiences.
2.2 Explain the process to customize settings within Meta Ads Manager.
2.3 Apply creative best practices optimized for mobile experiences.

3. Advertising fundamentals

3.1 Recognize the value of advertising on Meta technologies.
3.2 Recognize the importance of matching business goals to ad campaign objectives.
3.3 Communicate the value of the Meta Pixel and the Conversions API.
3.4 Describe how people are charged for ads and where the ads are shown.
3.5 Identify data privacy protections and common ad policies.

4. Create and manage ads

4.1 Identify the differences among boosting a Page post, promoting a post on Instagram and creating an ad in Ads Manager.
4.2 Identify settings available at the campaign, ad set and ad level.
4.3 Determine the ad campaign objective to achieve business goals.
4.4 Identify ad targeting capabilities.
4.5 Determine the appropriate ad formats for a given scenario.
4.6 Identify budget and ad scheduling options.
4.7 Identify the relationship between budget and estimated results.

5. Reporting

5.1 Identify campaign results through Meta Ads Reporting.
5.2 Measure the success of a campaign.

Duur 50 minuten
Locatie Almere
Taal Engels
Parkeren Gratis

Er zijn nog geen reviews geschreven over dit product.

Loading...

OEM Office Elearning Menu Trots Genomineerd voor 'Beste Opleider van Nederland'

OEM Office Elearning Menu is vereerd met de nominatie voor 'Beste Opleider van Nederland' door Springest by STUDYTUBE, een blijk van erkenning voor onze excellente trainingen en toewijding aan kwaliteitsonderwijs. Dank aan alle cursisten.

Beoordelingen

Er zijn nog geen reviews geschreven over dit product.

25.000+

Deelnemers getrained

Springest: 9.1 - Edubookers 8.9

Gemiddeld cijfer

3500+

Aantal getrainde bedrijven

20+

Jaren ervaring

Nóg meer kennis

Lees onze meest recente blogartikelen

Bekijk alles