Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »

Examen Unity Certified User Artist

Examen Unity Certified User Artist

145,00 175,45 Incl. btw

Beheerst u Unity Certified User Artist ? Bestel online en maak een afspraak voor het Examen Unity Certified User Artist

Lees meer
Beschikbaarheid:
Op voorraad
Levertijd:
Examendatum & tijd op afspraak
  • Award Winning E-learning
  • De laagste prijs garantie
  • Persoonlijke service van ons deskundige team
  • Betaal veilig online of op factuur
  • Bestel en start binnen 24 uur

Examen Unity Certified User Artist

Het Unity Certified User Artist certificeringsexamen test de basis van 2D en 3D digitaal kunstenaarschap binnen Unity software om interactiviteit te creëren in games, apps, AR/VR en andere ervaringen. De examendoelen zijn afgestemd op de huidige industriestandaarden die zijn opgesteld door professionals en docenten. Personen
moeten minstens 150 uur Unity-software hebben gebruikt en training hebben gehad om deze certificering te behalen.

Personen die de Unity Certified User Artist certificering hebben behaald, hebben aangetoond de volgende vaardigheden te beheersen:

1. Asset Management

   1.1. Import assets including but not limited to settings for FBX, OBJ and associated textures.
   1.2. Import and configure assets from the Unity Asset Store.
   1.3. Slice spritesheets for use in a 2D scene including but not limited to using the default Sprite Editor and 9-slicing.
   1.4. Identify mesh components including vertices, polygon faces and edges.
   1.5. Create key frames and change tangents in the Curve Editor using the Animation window.
   1.6. Create, modify and utilize Prefabs.

2. Scene Content Design

   2.1. Utilize Transform tools and the Transform component in the Inspector.
   2.2. Create prototype scenes using Unity primitives and/or low poly meshes utilizing white box/grey box techniques.
   2.3. Create and edit a landscape with materials utilizing the Terrain tool including but not limited to mask maps, texture painting, and diffuse properties.

3. Lighting, Cameras, and Materials Implementation

   3.1. Modify materials using the Standard Shader and editing properties including but not limited to specular, transparency, normal, and albedo.
   3.2. Identify basic lighting including but not limited to shadows, light settings, and light shapes such as directional, area, spot, and point.
   3.3. Utilize single camera set up including but not limited to isometric vs. standard, camera component, background, culling masks, clipping planes, field of view (FOV), etc.
   3.4. Given a scenario, determine the appropriate rendering pipeline that shoul

Duur 50 minuten
Locatie Almere
Taal Engels
Parkeren Gratis

Er zijn nog geen reviews geschreven over dit product.

Loading...

OEM Office Elearning Menu Trots Genomineerd voor 'Beste Opleider van Nederland'

OEM Office Elearning Menu is vereerd met de nominatie voor 'Beste Opleider van Nederland' door Springest by STUDYTUBE, een blijk van erkenning voor onze excellente trainingen en toewijding aan kwaliteitsonderwijs. Dank aan alle cursisten.

Beoordelingen

Er zijn nog geen reviews geschreven over dit product.

25.000+

Deelnemers getrained

Springest: 9.1 - Edubookers 8.9

Gemiddeld cijfer

3500+

Aantal getrainde bedrijven

20+

Jaren ervaring

Nóg meer kennis

Lees onze meest recente blogartikelen

Bekijk alles